تیم ملی آلمان
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

این دیدار اما با شکست شگفت انگیزی تکان دهنده برای برزیل به پایان رسید. تیم ملی آلمان در نیمه دوم با نتیجه 5-0 جلو افتاد و چهار گل در شش دقیقه به ثمر رسید و در نتیجه در نیمه دوم نتیجه را به 7-0 رساند. برزیل تنها گل خود را در آخرین دقیقه به ثمر رساند و بازی را 7-1 به پایان رساند. تونی کروس بازیکن آلمانی به عنوان بازیکن برتر مسابقه انتخاب شد.
این مسابقه چندین رکورد در مسابقات داشت. یکی از آنها این است که برد آلمان بزرگترین حاشیه برد در نیمه نهایی جام جهانی فوتبال را رقم زد.
رکورد دیگر این است که در مورد تیم ملی برزیل، این بدترین شکست آنها در یک مسابقه در کنار باخت 6-0 مقابل اروگوئه در سال 1920 بود. در نهایت، این مسابقه به عنوان یک شرمساری و شرم ملی شناخته شد.
برترین گلزنان یونان در تمام دوران
حقایق برتر در مورد گونکالو گوئدس، هیولای دوکاتی
حقایق برتر در مورد کریستین رومرو، کوتی
لیورپول 5 - 4 آلاوس (فینال جام یوفا 2001)
این مسابقه بین لیورپول و دپورتیوو آلاوس در فینال جام یوفا 2001 در ورزشگاه وستفالن دورتموند در 16 مه 2001 برگزار شد. این اولین فینال اروپایی لیورپول بود که از زمان محرومیت از مسابقات اروپایی به دنبال تراژدی استادیوم هیزل در سال 1985 به آن می‌رسیدند. اولین فینال اروپایی آلاوس بود.
لیورپول یک گل زود هنگام با مارکوس بابل در دقیقه چهارم به ثمر رساند. آنها با گلزنی استیون جرارد در دقیقه 16، برتری خود را دو برابر کردند. ایوان آلونسو با گلزنی آلاوس را به گل تساوی امیدوار کرد. چند دقیقه مانده به پایان نیمه اول، لیورپول نتیجه را 3-1 کرد که گری مک آلیستر از روی نقطه پنالتی به گل رسید.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: